برخی از پژوهش های پزشکی هیجان انگیز ترین این روزها شامل نور است. نور درمانی برای سرطان ، که در آن یک رنگ تومور به دنبال به محض سمی می شود به عنوان یک نور روشن ، موفق به جلوگیری از کشتار سلول های سالم اطراف . Optogenetics ، با استفاده از نور برای روشن و خاموش کردن بیان نورون - دارای درک محققان پیشرفته از بیماری های عصبی .

در حال حاضر، مقاله اخیر یک یادآوری است که نور روزی ممکن است برای تحویل مواد مخدر کاملأ پیچیده طراحی شده استفاده می شود : در این مقاله ، بسته های کوچک تحمل تمام ماشین مولکولی برای ساخت یک پروتئین غیر فعال است هنگامی که به موش تزریق می شود، اما بهار را به عمل زمانی که به UV در معرض نور است.

نانوذرات ، که شما می توانید یک طرح کلی از بالا را ببینید ، پاکت نامه کمی از غشاء سلولی ، پیچیده در اطراف یک مجموعه اولیه از ماشین آلات پروتئین سازی و ژن برای هر آنچه شما می خواهم می باشد ساخته شده ، محققان یک پروتئین فلورسنت درخشان برای آزمون خود را مورد استفاده قرار . این ژن می تواند توسط ماشین آلات قابل استفاده نیست چرا که آن را به یک حلقه توسط یک تکه چسب مولکولی مهر و موم شده ، اما نور UV درخشش بر روی آن، و unsticks چسب . سپس ماشین آلات transcribes ژن و پروتئین بیان شده است . محققان دریافتند که زمانی که آنها ذرات را به موش تزریق کرد و به نور UV، محل تزریق پروتئین در برابر .

هر چند که ما به دور از مبادله مواد مخدر و یا پروتئین های پزشکی مفید به این کنترل از راه دور نانو کارخانه ها فقط رتبهدهی نشده است ، نشان می دهد که آنها می توانند در یک حیوان زنده عمل کنید یک پیشرفت هیجان انگیز است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت